23 Eyl 2011

Doğumgünüm


İşte bu benim doğum günü pastam 21.09.2011






Bu da benim Barbili ikinci doğum günü pastam . Bu pastayı annem bana özel olarak yapmış.....



Bugün benim doğumgünüm 1 yaşındayım. Fotografımı çekildikten sonra doğumgünü pastamı üfleyecem.










aaaaa havai fişek .... Bunu benim doğumgünü pastamın üzerinemi koyacaksın babacım.







üffffff iyiki doğdun Berayyyyyyy İyiki dogdun Berayyyyyy
o an çok mutluydum çünkü herkes bir ağızdan doğumgünümü kutluyordu.









Büyük dede ve anneanne de benim bu mutlu günümde beni yalnız bırakmadılar.








Figen Halam ve Ben









Nilay Teyze ve İbrahim enişte


Ya pastalar çok güzel görünüyor , annecim şu poğaçadan bir tane alsam olmazmı , ,,,








İrfan dayının kucağında olunca balonlara yetişebildim.







Babacım seni çok seviyorum...








Sonunda pastamın tadına bakabildim . Tadı çok güzelmiş ...







Anne hadi gel pastayı kesip dağıtalım ,











İrfan dayı, Katibe yenge , Fuliş ve Mamişte bizimle birlikteydi. Ama benim gözüm halen şu süslmelerde kaldı . Şu çok yakın duruyor acaba alabilirmiyim.















Halacım şu pastalardan verin bana , dayanamayacam üzerlerine atlıyacam











Çok fotograf çekildim . Hayır ısrar etmeyin bakmayacam.







Büyük baba ,anneanne ve teyzoşlarla birlikteyim.








Babaannem , Tuğçe Abla ve Ege Abi ile birlikteyim .. İşte bu poğaçadan aldım bir tane ,,,








Büyükbaba, Babaannem ve Çiğdem Hala ile birlikteyiz.








Nilay Teyze poğaçadan bir tane daha alabilirmiyim.







Balonlarımı ellemeyinnnnnn , o balonlar benimmmm







Tamam annecim çatalla yerim ben pastamı







Tek başıma çatalla pasta yemeyi başarabildim.















































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder