13 Eyl 2011

Beray 11.50 aylık ( Beray Babaannesinde )



Mutfak fayansı güzel parlıyor. Gayette kaygan ...






Halacım bu bonibonun rengi kırmızı mı ? Peki yenir mi?







Bu bonibon artık benim oldu vermem kimseye ....





Hımmmm bu bonibonun tadı çok güzell...






Aaaaaa o karşıdan geçen ne öyle Tuğçe abla . Benim gördüğüm şeyi sende görebiliyormusun.










Ayyyy utandım Halacım bana öpücük attı. Bi daha bi daha ...







Ya git buradan seninle oynamak istemiyorum.





Topumu ver bana , bu benimmmm





Geldim az kaldı topumu alacam ,














Böhhhh





Şirinlik yapıyorum.





Bu fotograf makinesini istiyorum..






Efendim babaanne , duyamıyorum ....






Aloooo ba baaa delllll






Desteksiz bir şekilde koltukta durabiliyorum...













































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder