6 Eyl 2011

beray 8 aylık (alışveriş merkezi ve evde )


8 aylık olduk kimseye tutunmadan tek başıma oturabiliyorum .







Ayaklarımı kendime doğru çekebiliyor ve ayakkabılarımı yiyiyorum.















Annem yine etrafıma yastık dizmiş. Ama ben tek başıma desteksiz oturabiliyorum anlamıyorlar beni yaaa...














Tuğçe Ablayla birlikte Adana Real Alışveriş merkezini geziyoruz.








Alışveriş merkezindeyiz ama artık ben sıkıldım. Eve gitmek istiyorum.








Annem ve ben








Annemin kucağında gezmek güzel oluyor.



















Çiğdem Halamla da bir tur attık








Ya yeter çekmeyin fotografımı utanıyorum.







Çok ısrar ettiniz poz vereyim bari ...






Gözde Teyzem le hergün birlikteyiz .





Annem mamamı yedirirken Tuğçe Abla beni kucağında taşıyor







Hopppp böyle zıplamak hoşuma gidiyor ...








Ya anne kalkmak istiyorum uyumayacam .





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder