10 Eyl 2011

Beray 11 aylık (Beray Denizde )



Kumsalda Güneşleniyorum. Bacaklarımı kumluyorum selülite iyi geliyormuş.



Tuğçe abla biraz Güneş'e doğru bakalım bronzlaşırız belki....





Babacım deniz biraz soğuk sanki üşüdüm. Tuğçe abla ve ege abi üşümüyorlar mı.......






Tuğçe Abla taşı beni , hadi denize girelim...









hadi toprağa gömülmece oynayalım






Ailecek yüzmedeyiz.








İlknur Teyze, Babaannem ve Katibe Yengede bizimle birlikteydiler.







Benimde fotografımı halamla birlikte çekin , ben görünmüyorum.

















Annecimin sıkı tut simidimi sakın beni tek başıma bırakma.










Hadi gezelim Figen Abla





















































































































































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder