6 Eyl 2011

Beray 8 aylık Çiğdem Halamın doğumgünü

Anne ve baba harika görünüyorsunuz






Hepimiz Çiğdem Halamın doğum günü kutlamak için Aşiyan Çay Bahçesine geldik.





Çiğdem Halamın doğum günü pastası geldi. İyiki doğdun Çiğdem Hala








Bu gece Çiğdem Halamın doğum gününde içecem ben,, tutmayın beni...










Hadi İrfan dayı dıgıdık dıgıdık dıgıdık yapalım ...











Pastayı yerken yüzüme gözüme batırdım. Babaannem ellerimi siliyor ..







Katibe yengede olmasa kimsenin bana meyvesuyu içirdiği yok










Dell dell ba....baaa dellll







Ege abi benim çok uykum geldi hadi uyuyalım









Bak alkışlıyorum Katibe yenge . Evet anladım ,beni yemeyi planlıyorsun








Figen hala..... saklanma .... görünmüyorsun
....









Tamam öğrendim şimdi sıra bende bende alkışlayım




Arabayı ben kullanacam
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder