5 Eyl 2011

BERAY 7 AYLIK ARSUZ

Annemin dedesi, teyzesi ve benim teyzoşlarım hepimiz birlikte Arsuz da annemin anneannesinin evindeydik.






Ben o gece assolist olmuştum. Gece boyunca masaya çıkıp oynadım.












Gözde Teyze, hadi çakkkk yapalım .








Ağaç ile boynumuz aynıydı . Ayakta durmaya çalışıyorum.





















Ya anne ya baba beni arada sıkıştırdınız









Annem ile nar çiçeğini kokluyoruz.









Büyükanneanne ile birlikteyim







Büyükanneanne ve büyük baba bana hopidik hopidik yapıyordu.








Teyzoş kucağından indirme beni ben bu insaları tanımıyorum kim bunlar










Yonca teyzoş beni buralardan kaçırıyor














Annemin babaannesinin evindeyim, onu ilk defa gördüğüm için tanıyamadım ,ağlamaya başladım. Sonra beni sevdiğini görünce sustum kucağından inmedim.























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder