5 Eyl 2011

BERAY 7 Aylık

Arabayla yolculuk etmek çok keyifli tam bana göre





Şu kapıları daha geniş yapamıyorlar mı örümceğim le girmek zor oluyor








Teyzoş bugün hiç keyfim yok fotograf çekilmek istemiyorum






Yakalandım yine ya poz veremedim









Neyse biraz gülüyüm sanırım daha güzel görünürüm










çok uykum varrrrrrrrr















Annecim seni izlemeyi seviyorum yanımdan ayrılma ağlarım sonra










CİKKK EEEEEE









Çok ağladığımdan annem beni çamaşır sepetine attı . Çamaşırları katlayıp yardım edeyim










Beşikte değil annemin kucağında uyumak istiyorum.









Şapka takmayı sevmiyorum çıkartacam işte








Piyanomu çalıp etrafımdakileri biraz eğlendireyim








Araba koltuğundayım . İskenderuna yol aldık



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder