3 Eki 2011

Babaannemle evdeyiz

Balkon keyfi yapalım biraz



Babaannem çamaşırları seriyor , ben ise mandalları veriyorum.






Benim çamaşırlarım değil mi onlar babaanne ...






Şu çökelekler çok güzel görünüyor .. Bir tanesini alsam mı ?






Hopidik hopidik , hadi babaanne biraz daha yükseğe at beni






Sıkıldım ben kucağına al beni babaanne






Biraz daha istiyorum pudingten...






Yuvarlak tabakta dönmek çok keyifli oluyor.




Cikkk eeeeeee kral koltuğunda dönmek güzel oluyor






Babaanne ben bu sandalye ye oturmak istiyorum







Şu bar köşesinde bir bira içiyim.




Bu elimdeki su bardağına benzemiyor , nedir acaba....






Babaannemle hergün güzel vakit geçiyoruz oyun saatimiz ..







Efendim babaanne ne dedin duyamadım seni.






Babannenin evindeyim .












Slm Çiğdem Halamın makyaj eşyalarıyla süslenmek çok güzel
.





Çamaşır sepetine vuruyorum ama davul sesini alamıyorum.






Cikkk aaaeee Çiğdem Halamla cikk aee oynuyoruz.








Hala telefonunu istiyorum bana berrrr






























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder