4 Eki 2011

Beray 12 Aylık ( Samandağ -Çevlik Gezisi)

Tuğçe Abla , beni annemlerden kaçırıyor.




Samandağ - Çevlik gezisi
Henüz tek başıma yürüyemiyorum.




Samandağ sahilindeyiz. Ege abi beni sallarken,,,,


Burada yürüyen insanların elinde mısır var, bende istiyorum...






Ege Abi ve Tuğçe Abla Çarpışan arabalarda ,,,





Figen Halam beni dönme dolaba bindirdi. Dıgıdık dıgıdık dıgıdık


haaaaa haaa çok keyifli ...




Figen Halam benimle birlikte dönmekten,, onunda başı döndü ,,







dıgıdık , dıgıdık , dıgıdık yuppi yupppiii








Şapkamı taktım, böylede resmimi çekin






dıgıdık , dıgıdık inmek istemiyorum çok keyifli dıgıdık dıgıdık







Ege Abi arabayla geziyor, Annem izin vermedi benimde binmeme , henüz küçükmüşüm




Oleyyyyyyyyyyyyyyyy



Halamın başı döndü, hadi babacım sıra sende seninle dönelim






Ayagımın altında karınca geçti , gördüm onu





























































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder