3 Eki 2011

Zirve restaurant beray 12 aylık





















Manolya Ablam ve ben , yemek öncesi resturantı geziyoruz. ,















Babaannemlerin masasında ki yemeklerine ben yiyecem ..
















Fulya abla ,Çiğdem hala ve Leyla Teyze ile şöyle artist resmimizi çekiniz. Ama benim gözüm şu masadaki içki şişesinde , alıp içsem ne güzel olur.


















Babaanne bu masanın örtüsündeki desenler çok güzel değil mi ,,,, bu örtüden bizde alalım mı ....



















Ba baa baa delll dell























Babaanne şu çam ağacına dokunabilirmiyim.





















Yupppiiii.... kaydıraktan kaymak çok zevkli , ilk defa kaydıraktan kayıyorum.















İrfan dayı beni daha hızlı salla






























Daha hızlı daha hızlı yupppiiiiiiiii


















Resturantın gelin masasında babamla poz veriyoruz.



















Gelin masasından inmem ,,, bende gelin olacam




















Hayır gelme Manolya bala ben çok rahatım kalkmayacam.



















Şöyle birde sağdan resmimi çek ...







































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder