25 Nis 2011

Beray 3.5 aylık ( BERAY YILBAŞIN' DA )

Tonton dedem , babam ve ben yılbaşında eğleniyoruz










Ya anne beni kim bu hale getirdi, kulaklarımdan çekermisin kulaklıkları müzik sesinini duyamıyorum , bende eğlenecem.




















Halamla bir kadeh tokuşturuyorduk yılbaşı gecesinde.






















Hey gençler, siz yaşlandınız artık ,ben ama sizden daha genç kaldım. Her ne kadar 2011 yılına girmiş olsakta......











Halacığımın sıcacık kollarındaydım o gece .










Annem ve babam o gece iyice coştular













Babam ve İrfan dayım ikiz gibi olmuşlar .












Tugçe kuzenim iyi egleniyoruz hadi zıplayalım.

















Hepimiz noel baba olduk




















Babacım senin de şeferine içelim.

















Babaannecim yılbaşı gecesi çok şıktı















Ben noel babayım hepinize hediyeler getirdim.





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder