25 Nis 2011

Beray 3,5 aylık ( BERAY EVDE )


Anne sütü değil ,ben mama sütü istiyorum, daha tatlı geliyor ...








Gözde Teyzoş çok uykum varr










Ben de kola içmek istiyorum






Anneme dedim ki, ben de ayı gibi giyinmek istiyorum.










Ayı oyuncak, annemi uyutuyor, beni de annnem uyutuyor ....






Kameraya el sallıyorum





Elçin abla o günü bizde kaldı birlikte çok güzel vakit geçirdik.


















, https://https//picasaweb.google.com/117145858896206123603/BerayNGunlugu?authkey=Gv1sRgCPT37q2yqcbQuQE##





Mercedesim le evin içinde turluyorum.















Anne beni kucağına al lütfennnnnnnnn.








































Bir rahat bırakmadınız ya yeter artık ne istiyorsunuz benden gülllllmeeeeyeeeceeemmmm


















Hem çok açım , hem de çok uykum var ,





Biberon emziği ile uyumak daha zevkli bence..








































Sıkıldım ben artık bu oyuncaklarla oynamak istemiyorum.









































Yonca teyze ile birlikteyiz , ben uyurken benimle çekilmek istedi.























Hiç yorum yok: